Szabadidő magazin - Együtt-egymásért
Szabadidő magazin

Együtt-egymásért

2013. október 30. 18:24 |

Társadalmi felelősségvállalás a 20.éves dm-nél

A minőségi expanzió állt a 20 éves dm. évértékelő sajtótájékoztatója középpontjában. Az üzleti sikerek mellett Wolfang Strasser ügyvezető igazgató  most elsőízben részletesen beszámolt a cégcsoport társadalmi felelősségvállalási tevékenységéről.

Hangsúlyozta, hogy a cég elkötelezett a környzetvédelem, a gyermekek egészsége és a hátrányos helyzetű családok segítése mellett.

Az "együtt-egymásért" stratégiát három éve dolgozták ki. Az elmult évben került sor a "a Nap gyermekei" és az "Együtt a babákért" programokra,A dm drogéria idén első alkalommal szervezte meg a „Mosolygó fogacskák” elnevezésű edukációs programját, melynek célja, hogy felhívja a kisgyermekes szülők figyelmét arra, hogy a helyes fogápolás már az első tejfogak előbújásától kezdve kiemelten fontos. Szakmai partnere a Colgate-Palmolive Magyarország Kft. A tejfogak ápolására hazánkban sajnos nem fordítunk kellő figyelmet, holott fontos szerepet játszanak a maradó fogak egészséges növekedésében. A magyar gyerekek nagy százalékának egészségtelenek a fogai, közülük is veszélyeztetettebbek a hátrányos helyzetben élő gyerekek. A program keretein belül 1000 fogápolási csomagot adtak át a Gyermekeink Egészséges Fogaiért alapítványon, és a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért alapítványon keresztül oktatási intézmények számára, valamint az SOS Gyermekfaluban élő gyerekeknek, ahol az átadást 2013. szeptember 30-án egy ingyenes fogászati szűrés is kísérte. A gyerekek az orvosi vizsgálat mellett megismerkedhettek a fogászati szakma rejtelmeivel is. A csomag fogápolási termékeket, egy tükörre ragasztható matricát, valamint egy gyerekeknek szóló oktató brosúrát tartalmaz, amiben a program kabalái Tündi a fogtündér és Marci a fogmanó játékos formában vezetik be a kicsiket a helyes fog-, és szájápolás világába, a szülők pedig hasznos fogápolási tanácsokat olvashatnak. A program sikere nyomán jövőre is megszervezik a kampányt.

A fogyasztók termékbővítésre is számithatnak. Újdonság lesz a lakásdekor cikkek megjelenése, a születésnapi kellékek választéka és mihamar megjelennek a karácsonyra szánt újdonságok is. 

Fotósarok