2009 legjobb hirdetései
Négy kategóriában hirdetnek eredményt
Kihirdették a Ringier Népszabadság Awards 2009 jelöltjeit print és online kategóriákban
A Ringier és a Népszabadság reklámversenyében a legjobb print hirdetések mellett, a 2008-ban kibővített koncepciónak megfelelően az online hirdetéseket is díjazzák a kiadók.
Az elmúlt év legjobb hirdetéseit szakmai zsűri bírálta el. A zsűri fővédnöke Dr. Fazekas Ildikó, az Önszabályozó Reklám Testület főtitkára, a zsűri tagjai, Szabó Ákos online üzletfejlesztési tanácsadó, Sas István reklámszakember, Gulyás János az Ipsos vezérigazgatója, publicista, Novák Péter énekes, szövegíró, koreográfus, valamint Iglódi Csaba a Magyar Fogyasztó Platform elnöke.
A Kiadók négy kategóriában, „Az év sajtókampánya 2009”, „Az év sajtóhirdetése 2009”, valamint „Az év kreatív megjelenése 2009” és „Az év online megjelenése 2009” kategóriákban díjazzák a tavalyi év legjobb alkotásait.
A díjkiosztó gálára 2010. február 25-én, a Műcsarnokban kerül sor. Az RNA 2009 gála a „kreatív elme” ünnepe lesz, a kiadók ennek megfelelően különleges eddig még soha nem látott interaktív, szórakoztató de ugyanakkor elgondolkoztató változtatható környezetet hoznak létre. Az est dekorációjától kezdve, a színpadi műsor elemein át a vacsoráig, mindenhol megjelenik a kreativitás, a jövő technikája és az illúzió keltése, mesteri fokozaton.