Szabadidő magazin - Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj
Szabadidő magazin

Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj

2019. szeptember 29. 20:41 | coco

A COOP Gazdasági Csoportnak

 Az idei évben immár második alkalommal került kiírásra a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj, melyet a Magyar Termék védjegyeket használó gyártócégek szavazati alapján ezúttal a COOP Gazdasági Csoport érdemelt ki. A díjat az FMCG szakma legnagyobb rendezvényén a tapolcai Business Days-en adták át.

Az idei éveben a COOP Gazdasági Csoport érdemelte ki a díjat, amit Pekó László, a CO-OP Hungary Zrt. igazgatóságának elnöke vett át Dr. Feldman Zsolttól, az Agrárminisztérium mezőgazdaságért felelős államtitkárától a Trade Magazin által szervezett, az FMCG szakma legnagyobb rendezvényének számító tapolcai Business Days-en.

Az értékelésnél számított a Magyar Termék védjegyes termékek forgalma, az ezen áruk megjelenésére nyújtott kommunikációs felületek és a megvalósított promóciók sikeressége, valamint a bemutatott egyéb aktivitások, értékesítést ösztönző tevékenységek.

 

A COOP  alapítása óta az az alapvetése, hogy ahol csak lehet, ott magyar árut szerez be, ezért az üzletláncnak egyértelműen a hazai beszállítókkal van kiterjedtebb kapcsolata – hangsúlyozta Pekó László, hozzátéve, hogy üzleteik polcain több mint 80 százalékban hazánkban készült termékek találhatók. Majd úgy fogalmazott: „Elkötelezettségünket jól mutatja az a stratégiai együttműködés is, amit a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel több mint 4 éve folytatunk. Ennek keretében közös marketingakciókat, nyereményjátékot, promóciókat bonyolítunk. Ezen felül a Magyar Termék védjegyek valamelyikét eddig csaknem 100 sajátmárkás termékünkön szerepeltetjük, és vizsgáljuk a továbbiakra történő kiterjesztés lehetőségét. 

Az igazgatóság elnöke emlékeztetett: A Coop üzletlánc idén már 14. alkalommal rendezte meg a Coop Rallyt, amely a magyar élelmiszerfeldolgozás jelentőségére hívja fel a figyelmet, és amely szinte a teljes FMCG szektor támogatását tudhatja maga mögött.

A kezdetekkor, 2006-ban még csak nagyon kevesen foglalkoztak a magyar termékek kérdésével, ez azonban mára más kereskedelmi szereplők stratégiájában is megjelenik. A szakmai program intenzív kommunikációval az elmúlt csaknem másfél évtizedben 119 kiváló magyar élelmiszeripari szereplő tevékenységét, fejlesztéseit és termékeit mutatta be a nagyközönségnek.

 

Fotósarok